Makléř, který není vidět na sociálních sítích, jako by nebyl

Facebook, Instagram a další sociální sítě jsou na každém telefonu, na každém počítači a není divu, že je na nich přes 6 milionů Čechů a 3 miliony Slováků.

Nepochybujeme o tom, že jste mezi nimi i Vy jako realitní makléř.

Určitě máte aspoň Facebook.

Mohlo by se zdát, že tím máte splněno. Jste na sociálních sítích. Hurá.

Jenže...

Nejde o to, jenom na sociálních sítích BÝT.

Ale jde o to dělat správné aktivity, aby to něco přinášelo...

Najednou i kamarádi a známí zjistili, že dělám reality. Což mě překvapilo, že za tu dobu, co dělám reality, to nevěděli. Naučil jsem se více propagovat sebe sama a mám velký ohlas. A s tím pak spojené i nové zakázky
Ivo LorencMyjsmereality.cz

Víte, jak sociální sítě využít
k přitahování prodávajících
a získávání zakázek?

Jestli Vám přítomnost na sociálních sítích nepřináší zakázky, tak to je stejné jako tam nebýt vůbec. 

Pokud děláte něco na sociálních a nepřináší to poptávky, prodávající, zakázky a peníze, tak proč tam vlastně jste?

Nasdílet, co jste měli k obědu...
Zapojit se do vyhraněné politické debaty...
Kouknout na krásná dámská (či pánská) pozadí či popředí...

Možná i zveřejníte novou zakázku nebo rezervaci.
Přidáte odkaz na realitní server.
Ale takový příspěvek dostane palec tak leda od kolegy makléře.

To je ztráta času a energie.

Sociální sítě
přináší výsledky

Existují makléři (a možná je znáte), kteří sociální sítě využívají úspěšně, efektivně a mají prokazatelné výsledky.

Nejsou to žádní modelové a modelky.
Většina z nich se nerada fotí.

Nejsou extra zábavní.
Mají raději pevný stisk ruky než palec u příspěvku.

Přesto ví, že sociální sítě dávají smysl.
Dělají tam správné věci.
S lehkostí. Bez křeče.

A jednou za čas se jim přes Messenger ozve prodávající s otázkou.
Z nesmělé otázky se stane telefonát.
Z telefonátu schůzka.
A zakázka je na světě.

Jsem úplně v šoku, jaký velký vliv mají ty sociální sítě na prodeje celkově. Příští týden budu realizovat svoji první elektronickou aukci na prodej bytu v Praze a po 10 hodinách jsem musel stáhnout nabídku z inzerce, protože mám plný celý prohlídkový den.
Marek VotavaLocal Property

Načerpejte ověřené a 
praktické zkušenosti

Tomáš Kučera je jedním z prvních makléřů, kteří vsadili na sílu sociálních sítí a už roky hlásí nové a nové zakázky díky sociálním sítím. 

Možná jste si jeho aktivit na Facebooku také všimli.

Nejen své zkušenosti, ale i zkušenosti ostatních úspěšných makléřů sdílí společně s marketérem Václavem Krajňákem praktickou formou...

Svoji první realitní kancelář založil v roce 1999. Dále založil úspěšný realitní institut CHYTRÝ MAKLÉŘ. Osm let působil jako člen rady Asociace realitních kanceláří ČR. Je certifikovaným makléřem a v oboru nejvyhledávanějším lektorem v ČR, mediálně nejznámějším realitním expertem a zajišťuje prodej a nákup nemovitostí i pro VIP osobnosti.
Tomáš KučeraLektor

Představujeme on-line kurz

Jak získávat prodávající přes sociální sítě

V jedinečném kurzu proniknete do tajů Facebooku, Instagramu, LinkedInuYouTube. Naučíte se dělat placenou reklamu a přitahovat k sobě i prodávající, kteří Vás zatím neznají.

Kurz není o tom, jestli být nebo nebýt na sociálních sítích.
Kurz je o tom, jak tam být a co tam dělat.

Získáte ověřený návod, co dělat na sociálních sítích získání nových náborů a zvýšení prestiže ve svém okolí.

 

Tady je malá ochutnávka toho, co se v kurzu dozvíte…

  • 1
    3 cíle pro úspěch na Facebooku
    Co vlastně od sociálních sítí očekávat a proč na tom záleží, pokud chcete uspět
  • 2
    Sociální sítě pro realitní byznys
    Buďte vidět tam, kde jsou Vaši klienti
  • 3
    Jak na Facebooku vystupovat profesionálně
    Vyhnětete se chybám, které mohou způsobit, že prodávající dá raději přednost jinému makléři
  • 4
    Obsah na sociálních sítích
    4 typy obsahu, které můžete publikovat a jak poznat, který je vhodný právě pro Vás
  • 5
    Co zveřejňovat, aby si vás klienti vážili
    Dvě hlavní veličiny, které je potřeba pro úspěch ovládnout. Plus praktické rady a tipy, co vkládat, aby "to fungovalo".
  • 6
    Youtube, video a jeho role na internetu
    Odhalte jednoduchou, ale efektivní strukturu videa, která dělá velký rozdíl v zájmu a sledování.
  • 7
    Facebook stránka pro realitní byznys
    Jak vytvořit (nebo vyladit) Facebook stránku a získávat na ni fanoušky
  • 8
    Jak investovat peníze do reklamy na Facebooku
    Včetně praktické ukázky krok za krokem pro podpora zveřejněného příspěvku reklamou i přivádění lidí na Váš web
  • 9
    Jak si nastavit Facebook remarketing
    Objevte nejefektivnější reklamu a už za pár korun připomínejte lidem, že jste špičkový realitní makléř

Kurz je on-line formou videa.

To znamená, že nemusíte nikam jezdit. Pustíte si ho v kanceláři, na mobilu nebo třeba v klidu večer doma. Můžete si jej projít svým tempem v čase, který Vám vyhovuje.

Ke kurzu se můžete libovolně vracet. Třeba se nejprve pustíte do Facebooku a dokonale ho ovládnete. Až po čase třeba přidáte LinkedIn a YouTube. Jdete vlastním tempem. Přístup ke kurzu budete mít minimálně 12 měsíců.

Investice do vzdělání se vyplatí

Kurz „Jak získávat prodávající přes sociální sítě” má cenovku 4.970 Kč nebo 197 EUR včetně DPH .

Taková investice se Vám vrátí hned při první zakázce, kterou získáte díky sociálním sítím a své aktivitě na nich. 

I kdyby to byla jen obyčejná garáž za 150 tisíc korun...

Ale co když se na Vás obrátí prodávájící bytu, domu či pozemku?

Díky znalostem, které načerpáte v kurzu, a své aktivitě na sociálních sítích budete přitahovat další a další prodávající.

Tak jsem zkusila použít Facebook, jak radíte. A hned mi volal kamarád z Prahy, jestli mu pronajmu byt na Proseku. Takže to opravdu funguje i na nábory.
Petra Všetulová Tepláreality Mozaika

(navíc) Dárkový kupon na správu sociálních sítí na 30 dní od profesionála (1.300 Kč)

Víte, že byste měli využívat sociální sítě, ale nemáte na to čas?
Nebaví Vás vymýšlet, co by prodávající na sociálních sítích přitahovalo?
Nebo Vás i napadne, co zveřejnit, ale pak se objeví „důležitější věci” a prostě na to zapomenete?

Vyzkoušejte, jaké by to bylo, kdyby o sociální sítě za Vás staral odborník a publikoval 5 příspěvků týdně na Váš Facebook a LinkedIn. Ne zábavné příspěvky, ale informace a fakta, které zajímají prodávající.

Koupí kurzu získáte kupon v hodnotě 1.300 Kč, díky kterému během měsíce zjistíte, jak sociální sítě mohou fungovat i bez toho, abyste se o ně museli starat a trávit na nich čas.

Běžná cena této služby je 1.490 Kč + DPH měsíčně a díky koupi kurzu ji máte na první měsíc v podstatě zdarma.

30-ti denní záruka vrácení peněz

Máte 100 % záruku, že se Vám bude kurz „Jak získávat prodávající přes sociální sítě” líbit.

Pokud nebudete mít pocit, že to stojí za víc, než jste zaplatili, obratem Vám vrátíme celou částku zpět. To znamená, že riziko je na naší straně. 

Prostě můžete napsat (1@chytrymakler.cz) nebo zavolat (+420 608 444 568) a během několika hodin máte peníze zpět. Bez otázek.

Klikněte na „Přidat do košíku” a získejte svůj kurz.

Využijte sílu sociálních sítí.
Přitahujte prodávající a nové zakázky.
Naberte nové nemovitosti už zítra!

Nyní akce - ušetřete 50 %!

Jak VIDEO kurz funguje?

JEDNODUŠE!

Klikněte níže na tlačítko a objednejte si kurz.
Ihned po uhrazení získáte přístup do členské sekce institutu Chytrý makléř.

V členské sekci si celý video kurz pohodlně prohlédnete.
Kdykoli, kdekoli a s kýmkoli...

Dnes jsem si pouštěla videa na Chytrém makléři a musím říci, že jsou super :-). Oceňuji Vaši práci a moc děkuji za dobré rady a podněty. Hezké dny z Liberce přeje Michaela
Michaela MičkováRealia

Makléřský institut s.r.o.
Bělehradská 858/23, Vinohrady
120 00 Praha 2
IČ: 048 34 542
DIČ: CZ04834542