Speciální předprodej platí
do čtvrtka 31. 3. 2022 23:59
Jak přestat nahánět prodávající a přitahovat je, získávat více zakázek a
stát se respektovaným makléřem v okolí, i když nechcete být mediální hvězdou

Tomáš Kučera, 29. 3. 2022
Doba webová mění makléřinu
Když jsem v roce 2014 vydal knihu Nastala doba webová, říkal jsem realitním makléřům, aby změnili přístup a využili internet.
Spousta z nich se chopila příležitosti a využili sílu webových stránek, sociálních sítí a placené on-line.
Časem jsem si začal všímat 2 šokujících trendů, které se posledních 2 letech prohloubil.
Trend 1: Úspěšní makléři mají téměř všechny zakázky a ostatní se rvou o drobky, které stejně nikdo nechce
Vždy platilo tzn. paretovo pravidlo 80/20.
V Česku je k 31. 12. 2021 podle Ministerstva pro místní rozvoj 11.564 realitních subjektů.
18 % pracuje nezávisle a 82 % pracují pod jinou značkou (pravidlo 80/20).
Jiný pohled na pravidlo 80/20 je, že...
80 % makléřů živoří a 20 % makléřů se má relativně dobře.
Doba webová způsobila to, že tohle pravidlo platí na druhou.
Těch 20 % nejlepších se rozdělí opět 80 / 20 % a vznikne...
Pravidlo 80/16/4.
Pouze 4 % nejúspěšnějších makléřů přitáhnou ty nejzajímavější zakázky.
Luxusní domy. Parádní byty. Prestižní lokality. Bohaté klienty.
16 % se relativně uživí tím, co na ně zbyde.
80 % makléřů jen čeká na porážku, protože nahání prodávající navoláváním a jejich možnosti jsou stále menší a menší.
Proč to způsobila doba webová?
Protože na internetu téměř všichni lidé znají jen 1 nebo 2 největší hráče.
Když jde o vyhledávače, tak všichni používají jen Google nebo Seznam. (Na Slovensku jen ten Google.)
Když jde o sociální sítě, tak všichni jsou na Facebooku nebo Instagramu.
Když si objednáváte elektroniku přes internet, tak všichni kupují od zelené ukvičené příšery (ufona).
A platí to i ve světě realit.
Podobně existuje pár top makléřů, které znají téměř všichni z realitního světa.
Trend 2: Samoprodejci mají stále lepší a dostupnější možnosti pro prodej a nepotřebují vyhazovat peníze za realitní dinosaury
Ministerstvo pro místí rozvoj říká:
Vloni (2021) se prodaly v ČR nemovitosti pravděpodobně za 520 – 550 mld Kč, z toho nejméně 280 mld Kč s využitím zákona o realitním zprostředkování.
Tj. přibližně 53 % nemovitostí prodá s makléřem a 47 % bez něj. (Ano jde o objem, samotný počet bude jiný, ale ten není veřejný.)
Polovina lidí prodají sami. Druhá polovina přes makléře.
Jak se k němu dostanou?
Průzkum z rádia Frekvence 1 ukazuje, že jedna polovina takových lidí začnou prodávat sami a pak skončí s makléřem.
Druhá polovina se rovnou obrátí na makléře, kterého znají buď oni nebo někdo v jejich okolí.
25 % zakázek začne u makléře.
Zbylých 75 % zakázek zní velmi dobře. Jako velký trh. Přeci jen jsou to tři čtvrtiny zakázek.
Ale jen do té doby než si uvědomíte, že jen třetinu z nich skutečně prodá makléř.

Samoprodejce většinou nemá důvod, proč se obrátit na makléře.
Pověst makléřů je tragická.
Realita ještě horší.
80 % makléřů nahání klienty pomocí studených telefonátů, podivných lístečků, slíbí hory doly a pak jen nemovitosti nafotí, hodí na servery a hraje na mrtvého brouka.
S pomocí moderních serverů to samoprodejci skutečně zvládnou sami, leckdy i lépe a ještě ušetří desítky či stovky tisíc.
I když děláte pro klienty první poslední, neznamená to, že se na Vás lidé budou sami obracet
bla bla
Představujeme prémiový program
„Milionový Makléř 2.0”
Roztočte náborové perpetuum pod vedením tvůrce náborového perpeta Tomáše Kučery a zkušeného poradce makléřů Václav Krajňáka.
Tady je malá ochutnávka toho, co se v programu dozvíte…
- Existují 3 způsoby pro prodej nejvyšší nabídce, a jak vybrat ten správný v konkrétním případě
- Jak upravit zprostředkovatelskou smlouvu, aby se na nic nezapomnělo. Konkrétní příklady a postupy
- Co musí předcházet tomu, že aukci prodávajícímu vůbec můžete navrhnout
- Jak si nastavit podmínky, aby aukční prodej byl výhodný pro všechny strany a Vám přinesl opravdu tučnou odměnu(Makléři, kteří toho nevyužívají, se v podstatě okrádají o motivaci aukce nabízet a dělat)
- Konkrétní ukázka rozhovoru, jak proměnit přemrštěnou cenu, kterou prodávající očekává, na výhradní spolupráci
- Jak chytře argumentovat prodávajícímu, aby podepisoval exkluzivní smlouvu s důvěrou a nadšením
- Co udělat, abyste k nemovitosti přitáhli pozornost zájemců a aukce měla význam
- Jak o aukci mluvit se zájemci na prohlídce, aby to působilo seriózně a zapojili jste jich tak do aukce co nejvíc. (Nápověda: Musí to probíhat podle ověřeného postupu.)
- Jak optimálně řešit situace, kdy zájemce s nejvyšším podáním musí zájem ukončit kvůli tomu, že nemovitost neufinancuje
- Jak by aukce měla probíhat, aby nebylo možné jí zpochybnit
- Jak včas předejít nepříjemným situacím s kupujícími, kteří nevyhrají. (Přesná a transparentní pravidla, aby neúspěšní nenapadali ani Vás ani realitku)
- Co udělat technicky pro hladký průběh aukce přes internet(Nebojte, není to nic složitého. A nepotřebujete k tomu žádný speciální software. I když o tom se také budeme v kurzu bavit.)
- A další
Program je on-line formou videa a on-line schůzek.
To znamená, že nemusíte nikam jezdit. Pustíte si ho v kanceláři, na mobilu nebo třeba v klidu večer doma. Můžete si jej projít svým tempem v čase, který Vám vyhovuje.
K programu se můžete libovolně vracet. Přístup budete mít neomezeně dlouho, dokud bude institut Chytrý Makléř fungovat, minimálně 12 měsíců.
Investice do vzdělání se vyplatí
Investice do programu se Vám hned díky první extra zakázce vrátí několikanásobně.
Makléři, kteří programem prošli, nabrali a prodali nemovitosti s provizí stovek tisíc nebo dokonce milionů.
Ale když to vezmeme hodně střízlivě…
Klidně si vezměte do ruky kalkulačku a spočítejte si to.
Představte si, že získáte jednu zakázku v hodnotě 2 milionů. Ať už malý byt v okresním městě nebo dům na vesnici.
Provize je absolutní minimum 3 %. tj. 60.000 Kč.
Polovinu odvedete realitce a zbyde Vám 30.000 Kč.
Prémiový program „Milionový Makléř 2.0” má cenovku
19.990 Kč nebo 799 EUR.
Už se Vám to vyplatilo.
A ještě tento úspěch můžete oslavit luxusní večeří.
Ale náborové perpetuum není o jedné zakázce, ani o dvou, třech nebo pěti zakázkách.
Když roztočíte náborové perpetuum, tak Vám bude
přinášet desítky zakázek rok co rok.
Roztočit své náborové perpetuum v podstatě znamená, že si
vytvoříte svou vlastní legální tiskárnu na peníze.
A to nemluvím o bonusech, které také získáte…
Bonus č. 1 (hodnota 4.970 Kč)
Jak získávat prodávající přes sociální sítě
Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube
Bonus č. 2 (hodnota 4.410 Kč)
3měsíční přístup do klubu Chytrý Makléř
Realitní noviny, On-line poradna, 24 tréninků, archív 96 vysílání
Bonus č. 3 (hodnota 10.000 Kč)
5 on-line setkání s Tomášem Kučerou
Položte svou otázku a dostanete konkrétní odpověď a radu zkušeného
Bonus č. 4 (hodnota 4.800 Kč)
24 konkrétních propagačních nástrojů, které můžete legálně zkopírovat a ihned použít
10 článků, 1 e-book, 10 e-mailů, 3 Facebook reklamy
Bonus č. 5 (hodnota 5.910 Kč)
Náborová aplikace včetně náborového webu na 3 měsíce
Webové stránky, e-mail marketing, stránky nemovitosti, aukce nemovitosti, odhad ceny nemovitosti
100% garance vrácení peněz

U mých on-line programů platí 100% záruka spokojenosti.
Můžete projít prvními dvěma moduly programu. Pokud budete mít pocit, že Vaše očekávání nebyla naplněna, dostanete zaplacené peníze zpět.
Stačí napsat na podporu a bez dalšího vysvětlování dostanete celou částku zpět.
100% záruka výsledků

Pokud do programu investujete svůj čas, budete postupovat podle pokynů, uděláte kus práce a spojíte se s podporou, když budete potřebovat pomoct, tak zaručuji, že se Vám do 3 měsíců investice do programu vrátí.
Pokud se Vám investici nevrátí, tak Vám zašleme celou částku zpět.
Nebudu Vás přemlouvat...
Tato nabídka na vstup do programu Milionový Makléř na2 v neveřejném předprodeji je nejvýhodnější.
Pokud ji chcete využít, rád Vás uvidím uvnitř programu.
Pokud si nejste jistí a chcete popřemýšlet, tak zcela určitě v následujících týdnech uslyšíte argumenty pro i proti, jen už nikdy nebude k dispozici tak výhodná cena.
Pokud máte svou cestu, nejlépe se učíte z vlastních chyb a odmítáte jakékoliv tipy, rady, postupy zkušených, tak Vám přeju vše dobré.
Tomáš Kučera
Realitní makléř
Zakladatel institutu Chytrý Makléř

Makléřský institut s.r.o.
Bělehradská 858/23, Vinohrady
120 00 Praha 2
IČ: 048 34 542
DIČ: CZ04834542