Trh s nemovitostmi zažívá zemětřesení.
Realitní makléři, kteří chtějí uspět a přežít, potřebují...
PRODÁVAT
Každý zaznamenal zpomalení, ale někteří makléři stále prodávají a prodávají a Vy teď můžete být mezi nimi...
Kde a jak vzít kupující?
Totálně ubylo prohlídek oproti tomu, co jsme byli zvyklí.
Kupující vyčkávají, rozmýšlejí a smlouvají.
Asi pro Vás není novinkou, že je to způsobeno převážně šokem z prudkého růstu úrokových sazeb a tím pádem méně dostupných hypoték. Rostoucí ceny energií, benzínu, nafty a jídla situaci také moc nepomáhají.
Na následujících grafech si všimněte 2 věcí...
1. Prodeje nemovitostí prudce poklesly
Od března je kupujících stále méně, méně a méně.
Méně volají o informace...
Méně chodí na prohlídky...
Méně podepisují rezervačky...
Méně se zapisuje na katastry...
Méně odměny chodí makléřům...
2. Ale realitní trh se nezastavil
Určití makléři nemají prodeje.
Jiní makléři stále prodávají.
Určité nemovitosti určitý makléř neprodá.
Pak přijde jiný a tu samou nemovitost prodat dokáže.
Prodávající mají nereálná očekávání
Představte si, že máte nemovitost v nabídce...
Víte, že je drahá. Dražší než ostatní nemovitosti. Ale prodávající to tak chtěl a Vy jste kývli, že to za takovou cenu prodáte.
Už je to 2 měsíce, co je nemovitost v inzerci.
A nic.
Na začátku se občas někdo ozval, ale teď je úplně mrtvo.
Půjdete za prodávajícím?
A co mu řeknete?
„Sorry, zmýlil jsem se a musíme zlevnit?”
Asi ne, že.
Raději počkáte, až se ozve on...
„Jak to jde?
...
Pořád nic?
...
A děláte pro to něco?
...
Jo, cena je problém?
...
A kolik myslíte, že bychom měli zlevnit?
...
To jste se snad zbláznil, ne!”
AMATÉŘINA!
Nebo pokud máte odvahu, tak zlevníte bez vědomí majitele.
Určitě na slevu kývne, když bude vědět, že máte reálného zájemce.
V téhle době!
Ještě může být rád, že má takového makléře.
Jenže pak přijde telefonát...
„Viděli jsme, že jste to zlevnil. To jsme si přece nedomluvili!”
„No, to víte, trh. Myslel jsem, že je lepší něco než nic. Tak jsem to zkusil.”
AMATÉŘINA!
Vypadá to jako hra, která se nedá vyhrát.
A opravdu je to náročná situace, ale má řešení.
A přitom to řešení není ani moc složité.
A ještě z vás udělá lepšího makléře.
Ale nejdřív ukážu, jak to dopadá, když to neřešíte.
Váhavý makléř je za neschopného lempla
Nedávno jsem nabíral nemovitost, kterou přede mnou prodával jeden makléř.
Když jsem se bavil s majitelem, tak ten říkal...
„Ten lempl mě připravil o stovky tisíc. Nejdřív přišel s tím, že máme opravit to a to a investovat, aby se to lépe prodalo. Tak jsme to udělali. A nic. Žádný prodej. Pár zájemců, ale nic. 6 měsíců se to táhlo. Jo a celou dobu jsem ještě platil hypotéku. Takže ten makléř mě přišel tak na dvěstě tisíc. Nejradši bych ho zadupal do země.“
AMATÉR!
Popravdě prodej onoho bytu byl trochu oříšek, ale po dvou měsících bylo prodáno a majitel byl spokojený.
Udělal jsem totiž všechno, co s Vámi otevřeně nasdílím.
Jiný příběh...
Formanka v Heřmanicích.
Makléř nabral, vyfotil a hodil na servery.
6 měsíců a nic.
Majitelka každý měsíc platila hypotéku a čekala.
Přišla o 72 tisíc.
Makléře i jeho realitku nenávidí.
AMATÉR!
Pak se obrátila na mě, Tomáše Kučeru.
Použil jsem pár věcí, které už dnes můžete používat také.
A výsledek?
Nemovitost prodána během měsíce a ještě o 200 tisíc dráž, než ji prodával původní makléř.
Majitelka nadšená.
Kupující spokojený.
A makléř - já - pochopitelně také.
Bohužel mediální obrázek nás realitních makléřů je strašný...
Cena za zprostředkování se pohybuje kolem tří až pěti procent, přičemž hlavní prací agenta je (aktuálně) donutit klienta ke slevě, aby byla provize „doma“ co nejdřív. Bez ohledu na to, co vlastně pro něj doopravdy udělal.
Takže otázky zní...
Kupí se Vám nemovitosti v nabídce?
Nevolají Vám lidé na prohlídky?
Chcete být amatér, který jen prodává a majitelé by ho nejradši vyměnili?
Nebo profesionál, který prodá a majitelé ho milují a doporučují ho dál?
Pokud chcete dosáhnout úspěchu i v dnešní době,
tak Vás možná zaujme on-line kurz...
PRODÁVEJ
JAKO PROFÍK
Jak prodávat víc nemovitostí,
vydělávat víc peněz a
stát se respektovaným makléřem
V Praze, 26. 9. 2022
Mé jméno je Tomáš Kučera. Začínal jsem v roce 2000 jako majitel realitní kanceláře a vedl desítky a desítky makléřů na našich pobočkách.
Po realitní krizi 2008 - 2010 jsem pro sebe objevil kouzlo samotné makléřiny a zjistil jsem, že mě prodávat nemovitosti baví víc, než manažovat makléře.
Za svou kariéru jsem se stal jedním z top makléřů a získal respekt nejen klientů, ale i hlavně tisíců makléřů různých barev z Česka a Slovenska, kteří čtou mé knihy, sledují má videa a posouvají se vpřed.
Abych pomohl makléřům, kteří jsou ovlivněni změnami na realitním trhu, dali jsme v institutu Chytrý Makléř dohromady kurz „Prodávej jako profík”.
Moc díky za to, jaké dostupné materiály makléřům poskytujete..věřím, že v této době, která není prodejům moc nakloněná, to každý rozumný makléř dokáže ocenit.
Tady je malá ochutnávka toho, co se v kurzu dozvíte…
- 28 vychytávek pro prodej nemovitosti(Jak prodávat nemovitosti efektivně s využitím svého webu a dalších moderních nástrojů makléřiny včetně toho, co o nich říkat prodávajícím, aby se na náborové schůzce roztekli nadšením jako zmrzlina v létě.)
- V podstatě neviditelná, a proto téměř neznámá, technika využití videa, která vyvolává údiv a respekt i u zkušených kupujících a Vám přitom extrémně šetří čas.
- Co dělat, když se nemovitost neprodává(Jasný postup, jak reagovat na nezájem kupujících, ať už se jedná o nemovitost, kterou máte v nabídce delší dobu nebo se ji právě chystáte nabrat, způsobí, že v očích prodávajího ještě stoupne Vaše hodnota.)
- Naučte se správně odhadnout, zda snížit cenu, aby se nemovitost prodala a nebo zda vyčkat, protože kupující může být za rohem.
- On-line propagace nemovitostí na Facebooku, YouTube, Seznamu a českých médiích(Na inzertní portály chodí lidé, co nemovitost aktivně hledají. Navíc je tam obrovská konkurence. Profesionální makléř propaguje nemovitosti i jiných místech, protože si uvědomuje klíčovou věc pro úspěch v makléřině.)
- Krok za krokem uvidíte, jak si jednoduše sami můžete spustit reklamu na nemovitosti, a na co si dát pozor, když by někdo dělal reklamu pro vás.
- 8 důvodů, proč lidé nakupují a jak rychle zjistit ten správný(Proměňte své prohlídky z prostého ukazování nemovitosti na skutečný obchodní koncert a pomozte kupujícím poznat, zda je byt či dům či pozemek pro ně to pravé, protože když tomu tak bude, máte vyhráno.)
- Poznejte skutečné umění prodeje nemovitostí na prohlídce i ve videu a budete v klidu zvládat argumenty kupujících a žádosti o slevu.
- Udělejte z realitních turistů své další klienty(Dozvíte se jak zlepšit své obchodní dovednosti na prohlídkách, abyste jenom nepodávali kliky, ale aby zájemce odcházel z prohlídky nadšený a i když třeba nekoupí, tak aby sám chtěl Vaše služby nebo Vás dál doporučoval.)
- Využijte Otázkové Síto, abyste nemarnili svůj čas na lidi, kteří nejsou v obraze a domnívají se, že na nemovitost dosáhnou, ale přitom ještě ani nebyli v bance
- A další
Kurz mi dal hlavne ďalší tip na "kúzelné vety" ktoré sa dajú použiť na odzbrojenie majiteľa. Napríklad: Áno, predávam nehnuteľnosti za najvyšiu cenu ale nepredávam Trabant za cenu Mercedesu 🙂 A takéto podobné pomôcky v komunikácii s klientom sú neoceniteľné.
Žádné prázdné kecy.
Žádná neověřená teorie.
Ale konkrétní a reálné příklady z praxe, které fungují obzvlášť dobře v době, kdy kupující s nákupem nemovitostí vyčkávají.
Pokud nechcete nemovitosti jen prodávat a mít ze zakázek ležáky, ale chcete skutečně prodat a být tak pro prodávající žádaným expertem, pořiďte si on-line kurz ještě dnes.
Ať už děláte pro jakoukoliv realitní značku v jakékoliv lokalitě, Prodávej jako profík z makléře udělá realitního mistra.
Kurz je on-line formou videa.
To znamená, že nemusíte nikam jezdit. Pustíte si ho v kanceláři, na mobilu nebo třeba v klidu večer doma. Můžete si jej projít svým tempem v čase, který Vám vyhovuje.
Ke kurzu se můžete libovolně vracet. Přístup budete mít minimálně 12 měsíců.
Investice, která se vyplatí hned několikrát
Kurz „Prodávej jako profík” má cenovku 4.970 Kč nebo 197 EUR.
Taková investice se Vám hned u prvního prodeje vrátí několikanásobně.
Když to ale vezmeme hodně střízlivě…
Představte si, že prodáte byt 2+kk v hodnotě 2 milionů.
Máte provizi 2 % tj. 40.000 Kč.
Své realitce odvedete polovinu a zbyde Vám 20.000 Kč.
Už se Vám to vyplatilo.
A to nemluvím o dalších zakázkách, které díky úspěšnému prodeji naberete nebo zrealizujete…
pro mě největším přínosem bylo dopředu nastavení snižování ceny nemovitosti za jasně daných podmínek. Hned jsem to zařadil do mích náborových schůzek a již nabral tři nemovitosti, kdy to máme takto jasně stanovené. Věřím, že jejich prodej proběhne rychleji a lépe. než u nemovitostí nabraných do té doby, kde to tak nemám.
Ale možná raději pojedete na prodloužený víkend se svým partnerem nebo partnerkou. Nabrat síly a zrelaxovat se.
Takový víkend v pěkném hotelu s wellnessem přijde na 5-6 tisíc. Odpočinete si, vrátíte se plní energie a...
Stejně budete muset řešit, jak prodat nemovitosti, které máte v nabídce.
Není lepší nejprve investovat do své makléřiny, a sladkou odměnu si zaplatit z peněz, které prodejem vyděláte?
Abych Vám ulehčil rozhodování, zda do kurzu investovat nebo ne, tak vězte, že na konci si odnesete...
Oficiální certifikát institutu Chytrý makléř (hodnota 970 Kč)
Po absolvování kurzu a úspěšném testu Vám vystavíme certifikát, který potvrzuje Vaše znalosti v oblasti moderního prodeje nemovitostí.
Tento certifikát nezapomeňte použít při své propagaci makléře, který si dokáže poradit v každé době. Klienti to jistě ocení.
30-ti denní záruka vrácení peněz
100 % zaručuji, že se Vám bude kurz „Prodávej jako profík” líbit, proto Vám dávám 30-ti denní záruku vrácení peněz.
Chci, abyste ho vyzkoušeli po CELÝ MĚSÍC a nebudete mít pocit, že má 10krát větší hodnotu, než jste zaplatili, obratem Vám vrátíme peníze.
To znamená, že riziko je na naší straně. Buď splníme, co jsem na této stránce slíbil, nebo nezaplatíte ani haléř.
Prostě můžete napsat (1@chytrymakler.cz) nebo zavolat (+420 608 444 568) a vrátím Vám celou částku zpět. Bez otázek.
Klikněte na „Přidat do košíku” a získejte svůj kurz.
Máte 3 možnosti...
Realitní trh se mění a vy můžete dělat makléřinu stále stejně a čekat, co se bude dít - třeba se trh změní zpátky.
1) Vyčkat je první možnost.
Určitě se změny dočkáte, protože realitní se pohybuje v cyklech. Teď je trh kupujícího a zase někdy přijde trh prodávajícího.
Ale možná se nedočká Vaše makléřina, protože Vám skončí smlouva o spolupráci s prodávajícím, ten ji podepíše s konkurencí a ta bude mít provizi z prodeje. Nebo si to zkusí prodávat sám, protože hodit to na internet zvládne taky.
Kdo váhá, přichází o peníze, protože realitní trh nečeká.
I když to vypadá nesmyslně, tak pro některé makléře je změna skoro sprosté slovo. Ostatně proto v oboru každoročně také spousta makléřů končí.
2) Druhá možnost je pustit se do změn prodeje sami.
Začnete sledovat ostatní makléře, číst články a sledovat videa. Určitě najdete spoustu informací, často i proti-chůdných.
Problém je, že nevidíte do zákulisí. Nevíte, co funguje a co nefunguje. Nevíte, proč to funguje či nefunguje. Neslyšíte, co makléř říká prodávajícím i kupujícím za zavřenými dveřmi. Jak řeší problémy.
Nicméně metodou pokus a omyl to zvládnete. Sice to bude trvat několik měsíců a mezitím propálíte spoustu peněz, přijdete o nějaké zakázky a uslyšíte výčitky ze strany prodávajících a ticho ze strany kupujících, ale zvládnete to.
Překonáte chuť s tím seknout a nakonec s vypětím všech sil to dáte. A pak si řeknete: „To jsem ti to Kučero ukázal! Ušetřil jsem pár tisíc a podívej, jakej jsem pašák.”
Bohužel já i ostatní makléři už budeme opět o 2 kroky dál.
Podobně jako tomu bylo u aukcí nemovitostí, o kterých jsem mluvil poprvé v květnu 2021.
Někteří makléři je ihned začali využívat a vydělali na nich doslova miliony. Nejen pro prodávající (tam jsou to spíš desítky milionů), ale i pro sebe.
A jiní makléři na kouzlo aukcí přišli za rok.
Jeden poměrně známý a úspěšný makléř mi s nadšením psal, že teď v dubnu 2022 konečně udělal svou první aukci a navýšil cenu pozemku, který prodával.
Problém je, že v dnešní době už nejsou na trhu zástupy kupujících a aukce dávají smysl jen v ojedinělých případech.
Onen makléř propásl obrovskou příležitost a přišel o stovky tisíc.
3) Třetí možnost je chytře využít zkušenosti makléřů, kteří prodávají nemovitosti i v této době. Sice ne tak rychle jako před rokem, ale díky tomu, že stále prodávají, stále mají peníze a jejich makléřina stále roste. Ať je krize nebo ne.
Naopak mohou získat obrovský náskok před ostatními.
Prodávající si jich váží a s nadšením je doporučují, protože jim pomohli prodat třiplusjedničku v městě, barák u lesa a pozemek s rozestavěnou stavbou.
Kupující jim svěřují své nemovitosti do prodeje, protože také chtějí prodávat makléřem, který na první pohled dělá věci jinak než ostatní.
Nenechávejte věci náhodě. Prodávejte jako profík.
Ujasnil som si pár vecí ako napríklad má vyzerať prezentačná a propagačná fáza. Ďalej som si z vášho kurzu zobral ako riešiť nábory a aj to ak má klient prehnané predstavy o cene a v neposlednom rade to boli skvele poznatky ako robiť platene reklamy na sociálnych sieťach a ako viesť prehliadky. Ešte raz vám ďakujem za vašu múdrosť, skúsenosti a za váš leadership.
Děkuji, že jste si udělali čas a přečetli si tuto stránku.
Ať už do kurzu vstoupíte či nikoliv, tak se těším, až mi dáte vědět, že máte podepsanou další rezervační smlouvu...
Tomáš Kučera
Realitní makléř
Zakladatel institutu Chytrý Makléř
© 2022 Makléřská vzdělávací s.r.o.
Na Kovárně 951/27, Doubravka
312 00 Plzeň
IČ: 044 32 291
DIČ: CZ04432291