Návod pro realitní makléře,
jak si díky internetu
urvat svůj meloun 
(v korunách)

NYNÍ TAKÉ JAKO AUDIO KNIHA

Chcete dostat konkrétní návod, jak získávat víc klientů, 
víc prodávat a víc vydělávat? 
Toužíte po tom, aby vás klienti oslovovali sami od sebe?

NYNÍ JAKO AUDIO KNIHA

Kniha Nastala doba webová 249,- Kč / 10 Eur
Audiokniha Nastala doba webová 199,- Kč / 8 Eur
Kniha + Audiokniha Nastala doba webová 299,- Kč / 12 Eur
  • Automatizace
    Seštelujete si (pro)mazaný stroj, který vám dnem i nocí bude přinášet nové kontakty, nové zakázky a nové peníze. I když budete třeba zrovna okopávat záhonky na chalupě.
  • Profesionalita
    Zapůsobíte jako opravdový profík, vzbudíte důvěru a klienti vás začnou přirozeně vyhledávat sami od sebe.
  • Propagace
    Vybudujete si silnou osobní značku. Odlišíte se, naučíte se k vlastní propagaci používat sociální sítě. Vaše jméno se stane pojmem.
 
  • Vyšší zisky
    Ty nejlepší zakázky a nejlepší klienty teď získáte levou zadní. Konečně si urvete ten svůj vysněný meloun – ať už si pod tím představíte cokoli.
 

Reference

Nyní jsem dočetl vaši knihu nastala doba webová a to jedním dechem. Začal jsem se čtením dnes cca ve 21 hodin a teď ve 23:43 mám dotčeno. Kniha je skvěle napsaná. Nejvíc jsem se pozastavil nad části knihy kde je řečeno: v případě, že po půl roce mám ještě 100 vizitek (dejme tomu že ze 300 ks) je to vlastně úplně špatně.

Tomáš Dofekrealitní makléř

Poslouchal jsem Vaši audio knihu nastala doba webová. Můžu říci, velmi provedená kniha se skvělými pravdivými podklady. 8 let dělám makléře a každý rok jsme vydělali pěkné peníze. Ale tímto Vaším způsobem se ještě vice těším na výsledky.

Jaroslav Kadlčíkrealitní makléř

O nutnosti a výhodách sebeprezentace prostřednictvím webových stránek jsem díky přednáškám pana Kučery věděla už dříve. Díky téhle knížce jsem si ale uvědomila, co bych ještě mohla na své sebeprezentaci vylepšit a na co se při ladění svých webových stránek zaměřit. Knížku bych doporučila především těm makléřům, kteří ještě neznají výhody vlastních webových stránek a vůbec celého online marketingu. Kniha je skvělým startem pro to, aby se do toho konečně pustili.“

Věra Vránkovárealitní makléřka

Digitálním marketingem se zabývám sedm let. Když jsem přečetl knihu od Tomáše, tak i se svými zkušenostmi jsem tam objevil spoustu zajímavých věcí. Takže vřele doporučuji každému obchodníkovi, který touží po tom, aby mu jeho zákazníci volali sami.

Pavel Faraonline podnikatel

Doba webová není doba ledová. Využijte toho právě teď! V knížce se postupně dozvíte:

  • Proč mít sakra dobrý web.
  • Jak díky webu získávat kvalitní kontakty.
  • Jaká je největší chyba většiny webů.
  • Jak vytvořit velkou databázi kontaktů.
  • Jak chytře využít sociální sítě.

Chcete zalistovat?

Knížka je MAKLÉŘSKÝ BESTSELLER.

Četlo jí více než 5 000 realitních makléřů v Česku a na Slovensku.

Vy ji nyní můžete získat i jako audioknihu.

Ke každé knize Bonusové video

11 věcí, díky kterým budete zaručeně chudí

Víte, jak to bylo s těmi dinosaury. Taky si mysleli, že se jich evoluce netýká, a jak dopadli...

Pokud nechcete skončit jako dinosauři v propadlišti dějin, je potřeba jít s dobou a přizpůsobovat jí svůj byznys i svoje návyky. V bonusovém videu vám ukážu, kudy vede cesta do budoucnosti. Dozvíte se, jakých 11 chyb se rozhodně vyvarovat, pokud nechcete být až do konce života chudí. A to vy určitě nechcete.

Toto video je běžně nedostupné a věnuji jej DNES jako dárek jen čtenářům knihy Doba webová.

Jak se o knížce mluví

Od knížky jsem čekal ukázku jiného směru fungování v realitách. Po přečtení jsem si uvědomil, že existuje jednodušší cesta než nepříjemné studené telefonáty. Fungovat na webu je zábava a v očích klientů získávám kredit odborníka na realitní problematiku. Není nad to, když klienti volají sami a chtějí mé služby. Tato knížka vám představí jasný směr, kterým se ubírat. Pro ty, kteří nenávidí studené telefonáty, je toto povinná četba.

Lukáš Hrdinarealitní makléř

Tahle knížka předčila moje očekávání. Naučila jsem se mimo jiné, jak využívat YouTube na videoprohlídky a Facebook na prezentaci svých zakázek. Pozorní klienti už mi řekli, že jsem se stala za poslední půlrok na internetu nepřehlédnutelnou. Největším přínosem pro mě byl vznik webových stránek. Během prvního měsíce mě tři lidé požádali, abych jim prodala jejich nemovitost. Za druhé je to tvorba videoprohlídek a do třetice pocit profesionálního makléře!

Alena Pruchovárealitní makléřeka

„O tom, proč je dobré mít sakra dobrý web a jak si díky němu vybudovat stabilní a prosperující byznys, už sice kážu a přednáším nějaký ten pátek, ale pořád ještě existuje hromada makléřů, kteří neví nebo nevěří. A tak jsem se rozhodl, že prostě tuhle knihu rozšířím do světa děj se co děj. Má totiž obrovský potenciál měnit nejen realitní byznys, ale i životy lidí. Od svého vydání už přinesla reálné výsledky mnoha lidem, kteří se nebáli jít do akce a podniknout jednoduché, ale fantasticky funkční kroky. A já si přeju, aby se o tom dozvědělo co nejvíc makléřů a měli možnost výsledky zažít na vlastní kůži. “

Tomáš Kučera, autor knihy

Tomáš Kučera založil svou první realitní kancelář v roce 1999. Ve chvíli, kdy se stala úspěšným držitelem nadnárodní franšízové licence, svůj podíl prodal. Poté založil dnes již nejúspěšnější realitní institut CHYTRÝ MAKLÉŘ. Osm let působil jako člen rady Asociace realitních kanceláří ČR. Je v oboru nejvyhledávanějším lektorem a také certifikovaným makléřem. Přednáší na konferencích a seminářích, vede kurzy, poskytuje osobní konzultace. Je dnes mediálně nejznámějším realitním expertem a zajišťuje prodej a nákup nemovitostí i pro VIP osobnosti.

Tak co? Jdete do akce, nebo radši zůstanete mezi dinosaury?

Klikněte na tlačítko „Chci knížku + bonusové video“ a vyplňte objednávku. 
Knížka vám během pár dnů dorazí přímo do poštovní schránky a vše, co se z ní naučíte, můžete okamžitě začít uvádět do praxe. V případě objednání audioknihy, obdržíte soubor ke stažení ve formátu mp3.