BALÍČEK SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Chcete MAXimálně vytěžit potenciál sociálních sítí?

Chcete si na trhu vytvořit pozici opravdového profesionála?

Chcete přilákat ještě více klientů?

Díky sociálním sítím můžete získávat klienty, doporučení a nabírat nemovitosti.

Získat si důvěru lidí. Mít stabilní základu sledujících, kteří se na Vás obrátí, pokud budou oni nebo jejich blizcí něco potřebovat.

Sdílet jen nabídky pro kupující Vám ale prodávající nepřivede. 

Co pro to můžete udělat? Jak lidem napovědět, že právě Vy jste ten pravý profesionál pro prodej jejich nemovitosti?

Chcete znát tajemství?

Tajemství, které bude vaším klíčem k úspěchu? Pro klienty totiž nemusíte být "zajíc v pytli", kterého neznají a nic o něm neví. Postačí vám k tomu jednoduchý krok. Jsme přesvědčení, že tento krok zvládnete.

Prezentujte se správně na

SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Sociální sítě jsou v dnešní době webové nejlepším způsobem, jak klientům předvést, jak Vaše práce vypadá a co všechno pro klienty děláteže jste profesionál v oboru realit.

Že jsou pro vás sociální sítě žrout, na který nemáte čas a navíc vás trápí, co vše tam pravidelně vkládat? Už se tím netrapte, nechte to na nás.

Proč BALÍČEK SOCIÁLNÍ SÍTĚ?

Vy nemusíte vůbec nic! Dle sjednaného rozpisu Vám vkládáme příspěvky na facebook a LinkedIn.
Lépe přesvědčíte prodávající, že svou nemovitost mají svěřit právě vám.
Budete v očích prodávajících působit jako opravdový profík.
Drtivá většina makléřů /realitních kanceláří na soc. sítě systematicky nepřispívá správný obsah. Což pro vás znamená obrovskou konkurenční výhodu.
Ušetříme Vám čas, který byste museli investovat do školení na sociální sítě. Získaný čas pak budete moci věnovat svým novým klientům.
Odlišíte se od konkurence a získáte výhodu na velmi konkurenčním realitním trhu.

Díky sociálním sítím přitáhnete pozornost většího množství potencionálních klientů. 

 

Základem k úspěchu na sociálních sítích je

  • atraktivnost příspěvků
  • pravidelnost přidávání příspěvků
  • cílení na správnou skupinu lidí

To všechno zařídíme za Vás!

 

  • Příspěvky tvoříme pro široké spektrum klientů - od
    prodávajících, pronajímatele až po kupující nebo zájemce o
    financování nebo jen ty co se o realitní trh zajímají a mohou
    Vás třeba doporučit dále.
    Tvoříme je tak, aby základna sledujících byla stabilní a
    nesledovali Vás krátkodobě jen lidé, kteří třeba aktuálně
    něco hledají.
  • Aktuality jsou informace z realit, vývoje cen, financování, daní, stavebnictví, návody, připomínky důležitých termínů... Takže věci, které nemusíte hledat a budete také v obraze - stejně jako Vaši klienti.
  • Individuální příspěvky jsou o Vás, Vaší práci, Vašich nemovitostech, výzvám k doporučení, spolupráci, kontaktování, stažení e-booku, zpracování odhadu apod. Informace o Vás získáváme z Vašeho webu makléře nebo RK.
  • Je možnost se domluvit na plánování příspěvků dopředu, ať vždy víte, co se na Vaší stránce zveřejní. Případně upravit dle sebe.
  • Vy máte stále kontrolu nad stránkou. Kdykoliv si můžete naše příspěvky i zpětně upravit, sdílet... a vkládat si dále i své příspěvky.

Získejte náskok a pusťte se do toho ještě dnes!

Garantujeme Vám pravidelnost, množství a kvalitu. Vkládáme minimálně 5 příspěvků týdně.
Vkládáme na Facebook stránku a LinkedIn. Vy můžete následně sdílet na svůj FB profil, do skupin… bez omezení.
Během měsíce vložíme až 24 příspěvků na vaše sociální sítě. A to je pořádná nálož informací.
Nemáte vytvořenou stránku na Facebooku či LinkedIn? Vytvoříme za Vás.

Jak to konkrétně vypadá?

1. týden

Pondělí: Vývoj cen bytů – zajímavé vždy aktualizované info doplněné grafem
Středa: Individuální příspěvek - Vaše nemovitost v nabídce – vybrané fotografie + upravený text z inzerce + výzva ke kontaktování
Pátek: Realitní téma I. – několik výstižných vět z oboru a téma, které lidi zajímá
(vložíme na vaši Facebook stránku, LinkedIn, můžete libovolně přesdílet dál)

2. týden

Pondělí: Aktuální realitní téma – výstižné info + realitní foto
Středa: Individuální příspěvek – výběr z vašich referencí + výzva k návštěvě Vašeho webu
Pátek: Aktuální realitní téma – výstižné info + realitní foto

3. týden

Pondělí: Realitní téma II. – graf, statistika, novinka a podobně, prostě zajímavá aktualita
Středa: Individuální příspěvek – Jak pracuji (3d scan, homestaging...) + výzva k návštěvě vašeho webu
Pátek: Vývoj cen stavebních pozemků – zajímavé vždy aktualizované info doplněné grafem

4. týden

Pondělí: Aktuální realitní téma – výstižné info + realitní foto
Středa: Individuální příspěvek – článek z Vašeho blogu + výzva ke kontaktování
Pátek: Vývoj úrokových sazeb hypoték – zajímavé info případně doplněné grafem

Navíc! Vaše sociální sítě zkontrolujeme, doplníme, opravíme!

 

Co musíte udělat vy? V podstatě téměř nic..

  1. Na začátku nám dát „právo vkládat příspěvky jako editor Vaší stránky“ – pošleme vám návod, jsou to tři kliknutí. Nebo nastavíme za Vás.
  2. Uhradit měsíční poplatek a o nic se nemusíte starat.
  3. Nemáte založenou Facebook stránku? Založíme za vás.
Jen aktuality
1990 Kč + DPH
1190 Kč + DPH
Měsíčně
2 příspěvky týdně - aktuality na Váš Facebook a LinkedIn
nebo 2 příspěvky týdně do Vašeho e-mailu
variantu si zvolte v objednávkovém formuláři
Individual
6 990 Kč
5 990 Kč + DPH
Měsíčně
3 individuální příspěvky týdně
aktuality + osobní příspěvky na Facebook a LinkedIN
stylizováno do barev RK nebo makléře
příspěvky se neopakují na stránce jiného makléře
Máte dotaz? Napište nám na info@chytrymakler.cz

Nejste si jistí, že Balíček Vám bude vyhovovat?

  • Spolupráci můžete kdykoliv ukončit
    Pokud Vám balíček nebude vyhovovat, dáte nám vědět a my na další měsíc službu ukončíme.
  • S naším marketérem jste v kontaktu
    Náš odborník na sociální sítě vytváří příspěvky podle nejnovějších trendů. Není třeba ho tedy nijak hlídat. Pokud ale máte konkrétní přání, co by měl zveřejnit, jednoduše mu napíšete.
  • Nad svou stránkou máte stále kontrolu
    Na své stránky si samozřejmě můžete kdykoliv vložit příspěvek vlastní nebo námi vytvořený příspěvek upravit, sdílet, odstranit.
  • Služba je pro omezený počet makléřů a realitních kanceláří
    Pravděpodobnost, že by klient narazil na dva stejné příspěvky je téměř nulová.
  • Služba je pro české i slovenské makléře
    O české makléře se starají čeští správci a o slovenské Slováci.
  • Naši marketéři jsou specialisté na reality
    Vaše příspěvky vytváří lidé, kteří se v realitách pohybují a vědí o čem píší.

Proč ještě se Vám vyplatí do Balíčku investovat?

Čas jsou peníze. A zkuste si spočítat, kolik času byste museli věnovat školení, vytváření příspěvků, dohledávání aktuálních informací.
Příspěvky jsou navždy Vaše. V historii stránky Vám nikdy nezmizí. Můžete je tedy sdílet na svůj osobní facebook, propojit s instagramem...
Na své stránky můžete získat více fanoušků, které opravdu reality zajímají a neobtěžujete tímto tématem přátele, které to tolik zajímat nemusí.

Nejdůležitější důvod? 

PENÍZE

Jsou to jednoduché počty. I kdyby vám tato aktivita přivedla třeba jen jednoho jediného klienta za dva roky... pak se vaše aktivita na soc. sítích rozhodně vyplatí.

Co o balíčku říkají makléři?

Mám a je to super. Nejen že získávám nové fanoušky. Získávám také tři hodiny času týdně, které věnuji dětem navíc, abych je mohl vozit na jejich zájmovou činnost. Já si odpočinu a děti jsou nadšené. 😉
JosefRealitní makléř
Ďakujem Vám veľmi pekne za stránku makléra na facebooku, za Vašu starostlivosť. Potešilo ma to veľmi, keď ste mi tam dali referencie a aj ste sa za mňa poďakovali. Články sú super. Mala som už aj jednu konzuláciu ohľadom hypotéky. Potešilo. Keď sa ešte niekto ozve s nehnuteľňosťou, tak to bude super.
AlenaRealitní makléřka
Zdravím Vás, moc děkujeme za Vaši práci. Je skvělá!
LenkaJednatelka společnosti
Tato služba mě mile překvapila. Běžně totiž stojí i 3x více a nestojí za nic, protože jí dělají lidé, kteří o realitách nic neví.
Petr

Nejčastější dotazy k balíčku

Jaký je rozdíl mezi osobním profilem a stránkou a proč mít jako makléř stránku na Facebooku?

Osobní profil je místo, kde si přidáváte přátele a vidíte tak navzájem do svých profilů. Stránka je místo, kde vás mohou klienti sledovat bez toho, abyste viděli do jejich osobních profilů a sledují vás jen lidé, kteří mají zájem o reality. V přátelích naopak máte většinou lidi, které zajímáte vy a reality už třeba méně. Proto je lepší toto rozlišovat a pracovní záležitosti řešit na stránce a osobní záležitosti na osobním profilu. Případně občas něco přesdílet na osobní profil ze stránky. Navíc na osobním profilu nelze použít placenou propagaci - to lze až na stránce.

Jak funguje přidávání individuálních příspěvků?

Individuální příspěvky vytváří marketér z vaší webové stránky nebo stránky kanceláře. Tedy z vašich nemovitostí, informací o vás, referencí, prodaným nemovitostí, blogu, e-booku a podobně. Není třeba nic zasílat, ale pokud chcete připravit konkrétně nějaké téma, můžete zaslat podklady e-mailem. Většina makléřů ale nic neřeší a nechává vše na marketérovi. Veškeré příspěvky si můžete prohlédnout, upravit, případně smazat. I nadále si můžete příspěvky přidávat sami. V tom žádné omezení nemáte. Marketér vždy prohlédne stránku, aby se příspěvky neopakovaly.

Musím být na Facebooku aktivní sám?

Je to určitě žádoucí. Pokud někdo příspěvek okomentuje, je dobré na něho reagovat. Zvyšuje to viditelnost - dosah příspěvku. Je dobré také zvát další sledující na stránku nebo si vyzkoušet i placenou propagaci.

Jak Vám dám přístupy?

Přístupy na Facebook dáváte na úrovni Editora. Návod k udělení přístupu posíláme po objednání služby.

Jak funguje propagace?

V průběhu spolupráce zasíláme do e-mailu i různé rady a tipy. Mezi mimi i návod na propagaci příspěvku nebo stránky. Z naší strany propagaci neděláme. Je lepší, když si toto vyzkoušíte sami a víte za co peníze do propagace dáváte a jak vám která propagace funguje nebo nefunguje.

Za jak dlouho uvidím reakce?

Někdo získá díky sítím zakázku za týden někdo za rok. Toto hodně záleží na mnoha faktorech. Například na aktuálním počtu sledujících, na tom, jak jste sami na sítích aktivní - zda reagujete na komentáře nebo zda používáte placenou propagaci nebo nikoliv. Každopádně je to dlouhodobý proces získávání důvěry vašich sledujících a toho, aby vás považovali za profíka a obrátili se na vás, pokud budou potřebovat realitní radu.

Proč jsou aktuality z realitního trhu stejné pro více makléřů?

Aktuality jsou stejné maximálně pro 20 makléřů. Není možné vytvářet pro každého jinou aktualitu - tolik dění na realitním trhu prostě není. Klient ale nemá šanci na dva stejné příspěvky narazit. Může se to stát vám, jako makléři, protože sledujete další své kolegy, ale klienti většinou mnoho různých makléřů nesledují. Třeba pár ze svého okolí. Pokud tedy vidíme, že jsou dva makléři ze stejné lokality, přiřadíme ho k jinému marketérovi, aby se příspěvky neshodovali. Nebo pokud jsou dva makléři z jedné RK.

Proč je tak důležité přispívat na Facebook pravidelně?

Pro algoritmus facebooku je potřeba přispívat na stránku pravidelně a opakovaně. Ne náhodně a nárazově. Plánovat dopředu a formu příspěvků střídat. Zvyšuje to dosah a viditelnost příspěvků i stránky. Facebook potom dobře vyhodnotí komu a kdy příspěvek zobrazit, navíc upřednostňuje tvůrce obsahu. Přesdílené příspěvky vůbec nefungují, je potřeba obsah tvořit nový. Pokud je příspěvek přidán náhodně, neví Facebook komu příspěvek zobrazit a tak je dosah malý. Navíc získaný dosah lze také hodně rychle ztratit, pokud přispívat najednou přestanete. Celé je to tedy kvůli tomu, aby vás vidělo co nejvíce lidí, reagovalo co nejvíce sledujících a tím se dále dost zvyšoval a zvyšoval se počet vašich sledujících.

Facebook nepoužívám, jak založím stránku?

Nejdříve je potřeba mít osobní profil. Na základě toho teprve můžete vytvořit stránku. Postup je naprosto jednoduchý. Návod najdete jak v nápovědě od Facebooku, tak ho zasíláme v návodu. Pokud ani podle návodu stránku nezaložíte, založíme ji za vás.
Jen aktuality
1990 Kč + DPH
1190 Kč + DPH
Měsíčně
2 příspěvky týdně - aktuality na Váš Facebook a LinkedIn
nebo 2 příspěvky týdně do Vašeho e-mailu
variantu si zvolte v objednávkovém formuláři

Projekt vznikl za podpory viaReality.cz