BLOG

Dejte si k odpolední kávě náš blog a získejte spoustu užitečných realitních tipů a informací.

Stát zakázal aukce

Od 1.1.2025 je v platnosti zákon č. 250/2023 Sb. Ten v zásadě zrušil aukce, zjednodušil dražby a vše přehledněji sjednotil. Je to jistě dobrý počin,...

Jak využít AI v praxi realitního makléře

AI může realitním makléřům výrazně usnadnit práci a zefektivnit procesy. Tady je několik způsobů, jak ji využít: 1. Marketing a získávání klientů...

Kde je největší zdroj na prodávající?

Kde je NEJvětší zdroj na klienty? A proč je kupování leadů a volání na studené kontakty slepá ulička? Největší zdroje na prodávající nemovitostí: Realitní portály ...

Případové studie a proč o nich dávat vědět?

Případové studie jsou skvělým nástrojem pro realitní makléře (a nejen pro ně), protože pomáhají ukázat konkrétní výsledky, kterých dosáhli, a tím...

Ani perfektní prezentace nemovitosti vám nepomůže, když nemáte správně nastavenou její cenu

Prezentace nemovitosti, ať už je sebelepší, bude mít jen omezený dopad, pokud cena není reálně stanovena. Příliš vysoká cena může...

Tomáš odpovídá na dotazy makléřů v KLUBu Chytrý makléř

V KLUBu Chytrý makléř je jedním z témat setkání „Otázky na Tomáše“. Makléři se ptají a zakladatel institutu Chytrý makléř Tomáš Kučera na ně...

Jak vytvořit osobní brand realitního makléře?

Vytvoření osobní značky (brandu) realitního makléře vyžaduje strategický přístup a dlouhodobou práci. Zde jsou klíčové kroky k vytvoření silné osobní značky v realitním...

Co je to osobní marketing makléře?

Osobní marketing realitního makléře je strategický přístup, kterým se makléř prezentuje na trhu nemovitostí s cílem získat důvěru a zájem klientů. Tento typ...

Proč je důležitá dobrá prezentace nemovitosti a proč je třeba dělat každé nemovitosti prezentaci na míru

V realitním světě je první dojem často tím rozhodujícím faktorem, který ovlivňuje, zda potenciální kupci projeví zájem o nemovitost, či nikoliv....

AUKCE nemovitostí – ano, už je to tady zase!

Ve čtvrtečním klubovém setkání jste probírali téma AUKCE – ano, už je to tady zase. Existují totiž dva druhy realitních makléřů....