10 KROKŮ, JAK NABÍRAT EXKLUZIVNĚ

Mými programy prošlo tisíce makléřů v Česku i na Slovensku. Věci, které vám prozradím jsou prověřené praxí makléřů v zahraničí, ale i tady u nás. A co víc, jsou prověřené i mnou, protože i já jsem makléř.

Spustit lekce ZDARMA ➡

Dnešní cena: 4 970 Kč / 179 EUR

Objednat kurzLekce zdarma
  • Chcete nejen nabírat exkluzivně, ale HODNĚ nabírat exkluzivně? 
  • Chcete umět a vědět VÍC, než vaše konkurence? 
  • Chcete si konečně svou práci makléře doslova UŽÍVAT? 

Obsah video kurzu

  • Doporučení a reference

    Každý z makléřů miluje ten pocit, když mu zazvoní telefon a z druhé strany se ozve hlas. Byl byste tak hodný a postaral se o prodej mé nemovitosti? Taková věc se většinou děje na základě doporučení. Dozvíte se, jak získávat doporučení a taky reference.
  • Starostování

    Nebo také farming je ověřená obchodní metoda bez ohledu na obor, který děláte. Položím vám otázku. O jak velkou lokalitu se jako makléř staráte? A jak víte, jestli ta lokalita není moc malá, nebo naopak moc velká? Řeknu vám, na jak velký region se máte soustředit, aby vám to přinášelo co největší efekt pro získávání exkluzivních zakázek.
  • Time management

    Nejhorší věc, kterou můžete udělat s časem je, že si neuděláte čas, abyste si naplánovali svůj čas. Všichni úspěšní makléři, kteří nabírají exkluzivně se shodují na tom, že svůj čas využívají efektivně. Ukážu vám jak pracovat s časem, abyste co nejvíce nabírali exkluzivně.
  • Obchodní argumentace - „utloukání“

    Abyste získali exkluzivní smlouvu, potřebujete k tomu argumenty. Pádné, dobré argumenty. Říká se tomu obchodní argumentace. Já tomu taky někdy říkám, že klienta tzv. utloukáme. Pojďme se podívat čím a jak můžete klienta utloukat, abyste získali exkluzivitu.
  • E-book

    Neboli elektronická kniha je pořád dokola omílaná věc. Jenže, pořád dokola funguje. Velkým nadnárodním společnostem i drobným podnikatelům. A funguje i mě. Ukážu vám, jak jednoduché je e-book vytvořit a jakou báječnou službu vám udělá pro exkluzivní náběry.
  • Hodnotné informace

    Hodnotná informace je něco, co chce každý. I vy. V každém oboru si ceníme toho, když dostaneme hodnotné informace. Příklad: Když jedete autem, oceníte kvalitní dopravní informace. Když si budete kupovat nový telefon, oceníte kvalitní recenzi. Ten, kdo poskytuje hodnotné informace, ten získává klienty a je navíc vnímaný jako expert na danou oblast. A v realitách pak získává exkluzivní zakázky.
  • Databáze

    To je zlatý důl. Velmi malé množství makléřů databázi tvoří. Ještě menší množství s ní pracuje. A jen minimum makléřů se svou databází komunikuje. Přitom je to nejefektivnější způsob, jak získávat exkluzivní zakázky. Dozvíte se, jak databázi vytvořit a hlavně správně používat.
  • Sociální sítě

    Makléři se s ohledem na sociální sítě dělí do tří skupin. Ti, co je nepoužívají. Ti, co je používají. A ti, co je používají správně. Tím správně mám samozřejmě namysli to, že přes sociální stě získáváte exkluzivní zakázky.
  • Video

    Proč by mělo být video samozřejmost v praxi makléře? Je to nejefektivnější způsob, jak něco sdělit velkému množství lidí. A vy jako makléř potřebujete sdělovat velkému množství lidí. Vede to k prodejům nemovitostí a vede to i k nabírání nemovitostí.
  • Moderní prodej

    Mnoho exkluzivních makléřů získává další exkluzivní zakázky díky tomu, jak své nemovitosti prodávají. Lidé prostě vidí, jak to dotyčný makléř dělá a co všechno umí a chtějí to taky. Jednoduché, že? Ale logické. Všichni, když se nám něco líbí, to logicky chceme. Pojďte tenhle princip využít také.
  • BONUS + dárek

    Co to je? Nechte se překvapit. Ale rozhodně vám to hodně pomůže v tom, že budete hodně nabírat exkluzivně.

Lektor

Svoji první realitní kancelář založil v roce 1999. Je vyhledávaným odborníkem v oboru. Vede kurzy, přednáší na konferencích a pro svoji profesionalitu a odbornost je často oslovován médii. Svoji první realitní kancelář založil v roce 1999. Je vyhledávaným odborníkem v oboru. Vede kurzy, přednáší na konferencích a pro svoji profesionalitu a odbornost je často oslovován médii.

Tomáš KučeraLektor

Jak kurz hodnotí studenti

Po shlédnutí videa "Jak nabírat exkluzivně", jsem si říkal, zda mě může další obsah ještě víc "kopnout" do zadku. Ano, může, a to neskutečně!!! Samozřejmě jsem si již dřív něco uvedl do praxe, ale byl to jen slabý odvar toho, co bych udělat měl, aby si mě prodávající sami vyhledávali. A proto o sobě budu dávat víc vědět: 1) Starostováním - musím ho zdokonalit, 2) eBookem - tvořím jej už opravdu dlouho, 3) webem (osobním) - mám sice firemní, ale ten mi opravdu ke kýženému výsledku nejspíš nepomůže, 4) Facebook - ještě jej zdokonalit. A to vše budu, jak říkáte "TROUBIT DO SVĚTA". A v neposlední řadě si říkat o doporučení - volat kupujícím i prodávajícím, jak se jim bydlí. Budu se moc těšit na další možnosti setkání s Vámi a čerpání cenných poznatků. Přeji Vám spoustu spokojených makléřů, kteří Vaše semináře, kurzy a školení přetaví do praxe a přibude tak těch opravdových profesionálů. Mějte krásné a úspěšné dny.

Martin ZbořilRealitní makléř

Byla jsem moc ráda součástí velmi inspirativniho semináře, který byl nabitý cennými radami od začátku až do konce. Vřele doporučuji😊 a ještě jednou díky moc 👍 Teď vše ještě začít využívat v praxi, těším se...

Šárka SýkorováRealitní makléřka