Představte si, že jste na Facebooku…
Představte si, že jste na Facebooku přítel prodejce ojetých vozů. Máte ho celkem rádi, znáte se, a když byste potřebovali prodat či koupit auto, asi byste se na něj i s důvěrou obrátili.
Jéééénže…
on Vám prostřednictvím svého profilu neustále dokola předhazuje nějaká auta. Občas se možná na nějaké podíváte, ale časem Vás to začne spíš štvát. Navíc jednou tam zveřejňuje osobák, pak minibus, náklaďák, jindy zase kombík, nebo kabriolet. Logicky Vás začne jeho neustálé nabízení aut prudit. Vždyť Vy přece žádné nekupujete! A zřejmě ani nikdo z jeho pár set přátel. Nejen, že Vám jeho nabízení začne vadit, Vy dokonce uvažujete o tom, že ho vyřadíte ze svých přátel. A až budete chtít nějaké auto prodat či koupit? No rozhodně se neobrátíte na tohodle prudiče.
Nepřipomíná Vám to něco?
Jo, kdyby Vám občas předhodil nějakou zajímavost z jeho oboru, to by byla jiná. Jak třeba připravit auto na zimu, jaké zvolit pneumatiky, nebo nějaký tip na snížení spotřeby. To byste ho neměli za prudiče, ale za odborníka, na kterého se pak rádi obrátíte či ho doporučíte svým známým a přátelům.
Už tušíte, čím si makléři na Facebooku nejvíc škodí?
Tomáš Kučera
autor projektu www.chytrywebmaklere.cz
Vysvětlivka:
Vložit občas nějakou svou nabídku na profil samozřejmě nevadí, ale „tapetovat“ nabídkami svou zeď kýžený efekt nepřináší.
Na sociální sítě se chodí lidé bavit, ne kupovat. Makléř má na Facebooku „prodávat“ sám sebe, ne nemovitosti. Zkuste to, zjistíte, že si tím získáte přátele, kteří Vám budou svěřovat své nemovitosti k prodeji a budou Vás doporučovat.