Dobrý den, moje jméno je Tomáš Kučera, jsem zakladatel Institutu Chytrý makléř, jehož programy prošlo více než 14 tisíc realitních makléřů z Československa.
Jsem rád, že sledujete toto video, měl bych pro vás tip, jak získat klienta jak nabrat nemovitost nejen o prázdninách.
Potřebujeme k tomu pouhopouhé dvě věci.
Za prvé, váš chytrý telefon, prosím, vezměte si ho k sobě a za druhé k tomu rozhodně nepotřebujeme tuhle malůvku, ale jeden malý výpočet.
První otázka na vás, bude jich mít na vás několik. Kolik kontaktů máte ve svém telefonu. Budu za vás odpovídat, ze zkušenosti vím,že je to v průměru 1000 lidí. Někdo 500, někdo 700 a někdo klidně 2500.
Aby se nám výpočet dobře počítal tak vezmu, že máte v telefonu 1000 lidí.
Víte, jaká je, a to je otázka číslo dvě, víte jaká je obrátkovost nemovitostí v Československu? Každý nemovitost se prodá v průměru jednou za 20 let. Je to údaj ze statistického úřadu. To mimo jiné znamená, že máme v Československu 5% obrátkovost. To ještě jinými slovy znamená, že z těch 1000 lidí, které máte v telefonu, se za rok přestěhuje, jinými slovy prodá svoji nemovitost 50 lidí, 5% obrátkovost.
Otázka číslo tři.
Kolik máme v Česku i na Slovensku, je to stejné, týdnů. Aby se nám to zase dobře počítalo, tak odečteme Vánoce, Velikonoce, a zjistíme, že týdnů v roce máme cirka 50.
A teď už asi tušíte, kam mířím. Ve vašem telefonu je minimálně 1000 lidí. Těch tisíc lidí někde bydlí. 50 z nich, v tom roce prodá svou nemovitost. To jinými slovy znamená, že lidé, které máte v telefonu prodávají jednu nemovitost za jeden týden. Po celý rok.
A ten můj tip, ode mne pro vás. Jak nabírat nemovitosti, jak získat klienty nejenom o prázdninách.
Ví těch tisíc lidí, v tom vašem telefonu, o tom, že jste realitní makléř?
A připomínáte se té tisícovce lidí, pravidelně, že jste realitní makléř?
Aby, když dojde k tomu, že se rozhodnou prodat svou nemovitost, protože z té tisícovky se jich padesát během toho roku rozhodne, aby si vzpomněli na vás?
Není nutné, aby vám hned volali a říkali vám připrav mi smlouvu na 6 měsíců s 5% provizí plus DPH. Ne, bohatě vám stačí, když se tihle lidé na něco zeptají vás, jako odborníka a experta, protože prostě ví, že tu práci děláte.
Teď aktuálně, když natáčím tohle video máme za sebou nějaký 33, 34 týden. To jinými slovy znamená, že doposavad bylo ideální, aby se vám ozvalo v tomto roce 33 lidí z vašeho telefonu a řekli, uvažuju o prodeji nemovitosti.
Pomůžeš mi s tím? Poradíš mi s tím?
Pokud se vám neozvalo doposud 33 lidí, ale třeba jenom 1,2,3 nebo nedej bože žádný, tak to berte jako tip ode mne pro vás. Ozvěte se těm lidem. Dejte jim vědět, že jste realitní makléř, protože oni v tom roce prodávali, prodávají a nebo ještě budou prodávat nemovitost. Jednu, během každého týdne.
Obrovská příležitost, co říkáte?
Možná si teď říkáte, že Kučera trošku kecá, protože třeba z té tisícovky lidí ne každý vlastní nemovitost. Tak pojďme to dělit.
Co kdyby z té tisícovky vlastnil nemovitost jenom každý druhý. Čili 500 lidí. A tak to vydělíme dvěma. Tak to znamená, že nemovitost se neprodává jednou týdně, ale čili ne 4 do měsíce, ale jenom dvě do měsíce. O polovinu jsem to číslo snížil. Nemyslíte, že je to pořád strašně zajímavý , nemyslíte že je to pořád tak zajímavý, aby lidi z vašeho telefonu věděli a pravidelně byli informovaní o tom, že jste realitní makléř?
Kontaktujte je, někdy v budoucnu vám, v brzkém budoucnu vám prozradím jak je kontaktovat, s čím je kontaktovat, abyste u nich spíš bodovali a získávali plusy než mínusy, čili aby se vám prostě chtěli ozvat.
To co je ale důležitý pro tuhle chvíli, můj tip ode mě pro vás je, že opravdu ty kontakty, které máte v telefonu jsou obrovský zlatý důl, obrovský potenciál, a že možná, než se honit za novými kontakty stojí za to použít ty, co máte. Pokud je nepoužíváte, zkuste to.
Opravdu to stojí za to, protože je tam obrovské množství potenciálních náborů pro vás.
Napište dolů pod video do komentáře, ve dvou třech větách příběh, kde se k vám dostala, nebo jak se k vám dostala a jakým až někdy dost kostrbatým způsobem nějaká nemovitost, kterou jste nabrali a prodali. Nebylo to na studený telefonát, bylo to tak že se vám někdo ozval přímo či zprostředkovaně.
Ten příběh je určitě velmi zajímavý a inspirativní pro nás pro všechny.
Děkuju za pozornost, myslete na to, že v telefonu máte zlatý důl a já se s vámi brzo těším na viděnou. Zase u nějakého tipu.