Nežádejte o sex na prvním rande

Práce realitního makléře a její pravidla jsou velmi podobná běžnému obyčejnému životu. A protože si někdy děláme život i makléřinu složitější, než doopravdy jsou, rád bych vše trochu zjednodušil.

S pořádnou dávkou nadsázky bych tedy rád poukázal na to, že život i práce makléře jsou si velmi, velmi podobné.

Abychom si srovnali terminologii života a makléřiny, budu používat tato přirovnání:

SEX = EXKLUZIVNÍ SMLOUVA

PROTIKUS = PRODÁVAJÍCÍ

Jak to chodí v životě:

  1. Seznámíte se = získáte na protikus KONTAKT (na baru, u známých, na internetu…)
  2. Poznáváte se = PRODÁVÁTE svoje kvality (tolerantní, umí uklízet, smysl pro humor…)
  3. SEX = získali jste DŮVĚRU (získali jste něco, co moc jiných lidí nemá)

Díky této „strategii“ máte 99 % úspěšnost.

 

Jak to chodí v makléřině:

Vezmeme do ruky telefon a jdeme rovnou na věc – na krok 3.:

  1. SEX, nabízím SEX, jsem nejlepší, vyberte si mě, nevybírejte si nikoho jiného, ostatní  
    to tak neumí, hlavně si to nedělejte sami, stejně to neumíte tak dobře, jako já!

Díky této „strategii“ máte 1 % úspěšnost.

 

VIDÍTE TEN ROZDÍL?

takže

NEŽÁDEJTE O SEX NA PRVNÍM RANDE!

(sice to občas vyjde, ale budete mnohem úspěšnější, když na to půjdete jinak)

Jaké je řešení? Vytvořte si databázi protikusů – kontaktů. Tu databázi má 100 % makléřů. Ano i vy! Ale jen 3 % makléřů ji skutečně používá. Postupujte podle tohoto A, B, C návodu:

A)
Přepište, vyexportujte do excelové tabulky ty stovky a tisíce kontaktů, které máte v telefonu, pracovním emailu, soukromém emailu, na Facebooku, na vizitkách v šuplíku atd.

B)
Začněte tyto kontakty – protikusy pravidelně kontaktovat – od toho se jim říká kontakty. Posílejte jim zajímavé hodnotné informace. Díky tomu se prodáváte a získáváte důvěru. Všimněte si, vše viz tři body, jak to chodí v životě.

C)
Používejte ke komunikaci email marketing, sociální sítě… Komunikujte pravidelně, pořád, dokola, furt, imrvére… nezastavujte…

Proč byste to měli dělat?

Protože až dotyčný bude potřebovat a dojde na rande,
nebude to pro něho první rande
a vy si rovnou můžete říct o…

SEX = EXKLUZIVNÍ SMLOUVU!

Dává vám to smysl? Přijde vám vytvoření databáze a pravidelná komunikace náročná a složitá?

Přijďte na workshop, kde se to všechno detailně naučíte. A nejen to. Dostanete do rukou nástroje moderního makléře, které používá pouhopouhé 3 % makléřů. Tito makléři jsou velmi úspěšní, protože na rande je zvou protikusy sami.

Nevěřím, že jste ještě neslyšeli o tom, že databáze je zlatý důl.
Nevěřím, že neznáte makléře, který takto pracuje a je úspěšný.
Ale.
Věřím, že vás tento styl práce bez nahánění klientů láká.
Věřím, že máte chuť pro to něco udělat.

Rezervujte si své místo na workshopu ještě dnes v Česku i na Slovensku

Uvidíme se v Praze?

Uvidíme sa v Bratislave?

Neváhejte, kapacita sálů je omezená a rychle se plní.

Tomáš Kučera
Tomáš Kučera
Tomáš se v realitách pohybuje od roku 1999. Osm let působil jako člen rady Asociace realitních kanceláří ČR. Je certifikovaným makléřem, v oboru nejvyhledávanějším lektorem, mediálně nejznámějším realitním expertem a zajišťuje prodej a nákup nemovitostí i pro VIP osobnosti. Založil v Česku a na Slovensku nejúspěšnější realitní institut CHYTRÝ MAKLÉŘ a jeho vzdělávacími programy projde ročně více jak 7 000 makléřů a manažerů. Autor knih pro makléře. Moderátor na rádiu Frekvence 1. S Ivo Tomanem spoluautor pořadů Návod na úspěch na rádiu ZET BBC.