Stránka nemovitosti má hned několik výhod. Teď se ale podíváme na výhodu, která je OBROVSKÁ, přesto si ji člověk na první pohled nevšimne.
Výhody jsou tyto:
Když totiž přijde zájemce na vaši stránku nemovitosti, ve skutečnosti přichází na váš náborový web. A kromě toho, že ho máte šanci zaujmout danou nemovitostí, zvyšujete šanci, že ho zaujmete i jako makléř.
Takže?
Propagujete nemovitost (máte náborový argument i lépe prodáváte) a zároveň zaujmete potenciálního kupujícího. A kupující je často i prodávající. Anebo vaši stránku někomu ukazuje, sdílí, posílá… a to jsou zase další vaši potenciální klienti.
Chytré, že? A teď prakticky.
Helena Žejdlíková má svůj chytrý web. A vytváří nemovitostem i stránky. A má i ebook pro sběr kontaktů. A včera nám napsala, co se jí děje.
Standardní návštěvnost jejího webu byla jen 21 návštěv za týden.
Když zveřejnila novou stránku nemovitosti a jen ji nasdílela na Facebook, tak měla najednou 235 návštěv za týden.
To je nárůst o 1 019 %!!!
A ještě si nový člověk stáhl její e-book, takže získala nový kontakt na prodávajícího.
Podobnou zkušenost má i realitní makléřka Šárka Kubištová.
Návštěvnost jejího webu je kolem 5 uživatelů denně. Po zveřejnění stránky nemovitosti se návštěvnost webu zvýšila na 20 a po spuštění propagace této stránky nemovitosti se návštěvnost zvýšila na 60 uživatelů denně, to je 420 návštěv webu za týden!
Proto tomu říkáme chytrý web makléře.
Vyzkoušejte si ho ZDARMA – www.chytry-web-maklere.cz
A nezapomeňte si vytvořit i stránku nemovitosti. Třeba u té, co právě nabízíte. Trvá to 10 minut. Máte víc nabídek? Chcete udělat stránku nemovitosti každé vaší nabídce? Ale ovšem, proč ne? Můžete jich vytvořit deset, nebo třeba sto. A pořád za stránku nemovitosti nebudete platit nic navíc. Chytré, že?