To je ale ošklivej inzerát

„Pojďte se podívat, to jste ještě neviděl.“
Volala na mě už od dveří klientka, které prodávám byt.

– „Podívejte se, to je ale ošklivej inzerát, že jste něco takovýho ještě neviděl?“
– „Viděl. Když dva dělají totéž, není to totéž. A mezi makléři jsou velké rozdíly.“
– „No, to vidím. Ten by se u mě nechytil.“

Takhle vypadá inzerát na sreality.cz. Jaké v něm najdete chyby?

Co by tedy měl mít takový správný inzerát, aby byl makléř vnímaný jako profesionál? Vše, co umožňují inzertní servery. Tedy:

  • Výstižný a čtivý text (dva řádky je málo, román zase moc)
  • Kvalitní fotografie (v počtu ani moc, ani málo)
  • Makléře včetně jeho podobizny (otazník či silueta působí nedůvěryhodně)
  • Video prohlídka (inzerát má až o stovky % větší návštěvnost)
  • A klidně ještě něco navíc, jako půdorysy a podobně.

Zkuste se podívat na inzerát ještě jednou a napište do komentáře největší chyby onoho makléře.
A sdílejte článek na váš FB.

Nejde o to tady někoho pranýřovat či dokonce pomlouvat. Cílem je si uvědomit chyby a těm se vyvarovat. Vyšší úroveň a profesionalita makléřů totiž přispěje ke kultivaci realitního trhu.

A tohle jsou všechny, opravdu všechny fotografie, které inzerát obsahoval.

Od mnoha kolegů vím, že na základě jejich špičkové inzerce se jim ozývají noví prodávající. Proč?
Protože chtějí také takovou špičkovou inzerci při prodeji své nemovitosti. Logické, že?

Přeji ať máte exkluzivní inzeráty, které přilákají exkluzivní klienty.

Tomáš Kučera
institut CHYTRÝ MAKLÉŘ

kucera@chytrymakler.cz
Tomáš Kučera je v realitách od roku 1999. Založil v Česku a na Slovensku nejúspěšnější realitní institut CHYTRÝ MAKLÉŘ. Osm let působil jako člen rady Asociace realitních kanceláří ČR. Je certifikovaným makléřem, v oboru nejvyhledávanějším lektorem, mediálně nejznámějším realitním expertem a zajišťuje prodej a nákup nemovitostí i pro VIP osobnosti. Jeho vzdělávacími programy projde ročně více jak 7 000 makléřů a manažerů.
Komentáře